Facebook Hile Paketi 2014


--Facebook Hile Paketi--


Uploaded ' Den İndir'Mek İçin Tıklayın. (G)








(G) : Güncel

Son Güncelleme Tarihi : 12.01.2014    18:51


    --İçindekiler--

  • Abone Kasma Hilesi
  • Sayfa Beğendirme Hilesi
  • Durum Beğendirme Hilesi +2


--Paket İçinden Görüntüler--

Not : Ben Resimlerde Uploaded Sitesinden İndirdim Anlatımı Ona Göre Yaptım Ama
Her Download Sitesinde Aynıdır Dosyalar.













F.H.A Farkıyla Sunar.

Başka Bir Uygulamada Görüşmek Üzere
Facebook Sayfamızı Beğenmeyi Unutmayın : Face Hileleri'Nin Adresi

15 yorum:

  1. Teşşekürler Kardeş

    YanıtlaSil
  2. Eyw Admin Hepsi Çalışıyor ÇoK Sağol

    YanıtlaSil
  3. Aynen Bende Dosya.tc ' Den indiridm Sadece Not Defteri Ve İçindede Hile Siteleri :D :) Çok Sağolun Adminnn

    YanıtlaSil
  4. Kardeş Abone Sitesi Yapım Aşamasında Diyor Başka Bir Tane Bulcakmısın

    YanıtlaSil
  5. Evet Abone Sitesi Yapım Aşamasında .s Admin Kardeş En Kısa Zamanda Güncellemeni Bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En Kısa Zamanda Güncellemeye Çalışacağız.

      F.H.A

      Sil
  6. Abone Hilesi Olmasa Bile Sağolasın Durum Beğendirmeyle Sayfa Beğendirme Hileleride Yeter Bana :D

    YanıtlaSil
  7. Yeni Hilelerinizi ßekliyorum Heyecanla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz Dikkate Alınmış Ve 24.10.2013 Güncellemesi Yapılmıştır.

      Yorum Yaptığınız İçin Teşşekür Ederiz. F.H.A

      Sil
  8. Sağolasın kardeşim güncelleme için.

    YanıtlaSil
  9. Sağol Knk iyi Oldu bu :)

    YanıtlaSil
  10. Eyw işimize yarayan bişey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli Değil Kardeşim. İyi Kullanmalar :)

      Sil
  11. saolasın dostum böyle bi paylaşım lazımdı bizede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende Sağol Kardeşim Yorum Yaptığın İçin. :)

      Sil

Yorumunuz Dikkate Alınacaktır. Yorum Yaptığınız İçin Teşşekür Ederiz.

F.H.A